نماینده مجلس روسیه: اظهارات بایدن بهانه ای برای اعمال فشار بیشتر بر روسیه است

به گزارش مجله شرقیا، یک نماینده مجلس روسیه در واکنش به اظهارات نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه روسیه میخواهد در انتخابات آینده آمریکا مداخله کند، این اظهارات را بهانه ای برای افزایش فشارهای سیاسی و مالی بر روسیه خواند.

نماینده مجلس روسیه: اظهارات بایدن بهانه ای برای اعمال فشار بیشتر بر روسیه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، النا پانینا عضو کمیته امور بین الملل دومای روسیه روز شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی تأکید کرد که اظهارات بی اساس جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان ماه) مبنی بر کوشش روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا صرفاً بهانه ای برای افزایش فشارهای سیاسی و مالی بر روسیه است.

این نماینده مجلس روسیه در مورد اظهارات بایدن به ریانووستی گفت: متهم کردن روسیه به کوشش برای دخالت در انتخابات آمریکا و نقض حاکمیت این کشور، اگر نگوییم که بهانه ای برای فراهم کردن مقدمات جنگ دنیای سوم است، حداقل یک بهانه رسمی برای افزایش بی سابقه فشارها علیه روسیه در حوزه های سیاسی، مالی و حقوقی و همچنین بهانه ای برای افزایش حملات سایبری علیه روسیه و تحت پیگرد قرار دادن شهروندان روسیه در سراسر دنیا به صورت غیرقانونی است.

جو بایدن که برای در اختیار دریافت کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا رقابت می نماید و بر اساس نظرسنجی ها شانس بیشتری (در مقایسه با ترامپ) برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر دارد، اخیراً با این ادعا که اطمینان دارد روسیه به دنبال تأثیرگذاری بر انتخابات آینده آمریکاست، اعلام نموده که اگر در انتخابات به پیروزی برسد، پاسخ روسیه را خواهد داد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1211

به "نماینده مجلس روسیه: اظهارات بایدن بهانه ای برای اعمال فشار بیشتر بر روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس روسیه: اظهارات بایدن بهانه ای برای اعمال فشار بیشتر بر روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید