هفته ششم، آخرین حضور تارتار و اسکوچیچ روی نیمکت نفتی ها؟

به گزارش مجله شرقیا، مهدی تارتار و دراگان اسکوچیچ اعلام نموده اند که به دلیل مشکلاتی اقتصادی قصد جدایی از تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان را دارند.

هفته ششم، آخرین حضور تارتار و اسکوچیچ روی نیمکت نفتی ها؟

به گزارش خبرنگاران، تیم های نفت مسجدسیلمان و نفت آبادان با مسائل اقتصادی پا به لیگ نوزدهم فوتبال گذاشتند و در حالی که انتظار می رفت با گذشت یکی دو هفته از شروع لیگ برتر، مسائل اقتصادی این تیم ها برطرف گردد اما ابلاغیه جدید وزیر نفت در مورد تیم های نفتی کار دو تیم خوزستانی را سخت تر از قبل کرد به صورتی که این تیم ها تا این جای کار پرداختی به بازیکنان خود نداشته اند و تحت فشار هستند.

عدم برطرف مسائل اقتصادی نیز باعث شده که تارتار و اسکوچیچ طی روزهای اخیر مسوولان باشگاه های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان را تهدید به جدایی نمایند.

تاتار اعلام نموده که پس از بازی فردا برابر پیکان، جدایی خود را اعلام می نماید و اسکوچیچ نیز گفته که به زودی آبادان را ترک خواهم کرد.

باید دید که دیدار فردای تیم های نفت مسجدسلمان و نفت آبادان به ترتیب برابر پیکان و سایپا آخرین حضور تارتار و اسکوچیچ روی نیمکت این تیم ها است یا مسوولان این باشگاه ها به همراه دیگر مسوولان خوزستانی، فکری به حال برطرف مسائل اقتصادی خود خواهند کرد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 445

به "هفته ششم، آخرین حضور تارتار و اسکوچیچ روی نیمکت نفتی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته ششم، آخرین حضور تارتار و اسکوچیچ روی نیمکت نفتی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید