وزرای کشور آلمان و فرانسه تشدید اقدامات امنیتی در اروپا را خواهان شدند

به گزارش مجله شرقیا، وزرای کشور آلمان و فرانسه در دیداری خواهان تشدید اقدامات امنیتی از جمله تبادل داده های بهتر بین سازمان های اطلاعاتی و همکاری بهتر کشورهای اروپایی برای تامین امنیت با توجه به شرایط تهدید آمیز جدید شدند.

وزرای کشور آلمان و فرانسه تشدید اقدامات امنیتی در اروپا را خواهان شدند

با قیمت بلیط آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اس ار اف سوئیس، برنارد کازنیو، وزیر کشور فرانسه در دیداری با همتای آلمانی خود در پاریس تاکید نمود که سازمان های امنیتی فرانسه در هفته های اخیر چندین مظنون به حملات تروریستی را دستگیر نموده اند. در ماه آگوست هفت مظنون در ارتباط با شبکه های تروریستی دستگیر شده اند.

به گفته وی حداقل سه نفر از دستگیر شدگان پروژه هایی برای حملات تروریستی تعیین را در دستور کار داشته اند. در نیمه ابتدایی امسال میلادی سازمان های امنیتی فرانسه مظنونین ترور دستگیر شده بیشتری را به صورت موقتی نسبت به مظنونین دستگیر شده در تمام سال 2015 داشتند.

این دو وزیر اروپایی از کشورهای این اتحادیه درخواست کردند اقدامات جدیدی برای امنیت داخلی در اروپا را مد نظر قرار دهند. بر این اساس باید تا انتها امسال میلادی تبادل داده ها بین سازمان های اطلاعاتی و امنیتی در اتحادیه اروپا بهبود یافته و ثبت نام ورود و خروج ها از اتحادیه اروپا تصمیم گیری گردد.

توماس دمایزیر، وزیر کشور آلمان گفت که اروپا امنیت بیشتری به دست می آورد اگر ما با هم همکاری کنیم.

همتای فرانسوی وی نیز تاکید نمود که اقدامات بعضی کشورها در مبارزه با تروریسم بین المللی دیگر کافی نیست. دیگر کشورهای اروپایی نیز باید نمونه همکاری های فشرده فرانسه-بلژیک یا فرانسه و آلمان را دنبال نمایند.

این دو وزیر اروپایی بخصوص تقویت پرسنل و حقوق سازمان های امنیتی در سطح ملی و اروپایی را خواهان شدند. این پیشنهادات باید اواسط سپتامبر در نشست سران دولت اتحادیه اروپا مورد بحث و آنالیز قرار گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 788

به "وزرای کشور آلمان و فرانسه تشدید اقدامات امنیتی در اروپا را خواهان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای کشور آلمان و فرانسه تشدید اقدامات امنیتی در اروپا را خواهان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید