یورو 2020، سرمربی چک: تیمی عظیم را حذف کردیم، نتیجه بازی خود گویای همه چیز است

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک پس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 از دو بازیکن خود به طور ویژه تمجید کرد.

یورو 2020، سرمربی چک: تیمی عظیم را حذف کردیم، نتیجه بازی خود گویای همه چیز است

به گزارش خبرنگاران، یاروسلاو سیلهاوی سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک پس از موفقیت عظیم شاگردانش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 با غلبه بر هلند پرستاره، به خبرنگاران گفت: من واقعاً به تیمم افتخار می کنم. تیمی عظیم را شکست دادیم که این نتیجه عملکرد تاکتیکی استثنایی بازیکنان من بود. من خوشحالم که این موفقیت را در حضور این تعداد از طرفداران مان کسب کردیم.

سیلهاوی افزود: من باید به طور خاص به عملکرد توماش واسلیک اشاره کنم، چرا که با واکنش های فوق العاده اش در زمان مناسب ما را در بازی نگه داشت. توماش هولش هم عالی بازی کرد و روی هر دو گل ما نقش داشت. من به طور ویژه باید از این دو بازیکن تمجید کنم.

سرمربی چک در پایان تأکید کرد: من فکر می کنم که نتیجه خودش همه چیز را درباره عملکرد ما می گوید. این نتیجه ثابت کرد تغییراتی که در ترکیب اصلی مان اعمال کردیم، درست بوده است. هر سه بازیکن تازه ترکیب تیم ما نشان دادند که چرا اینجا در کنار ما هستند و عالی ظاهر شدند.

تیم ملی چک در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 به مصاف دانمارک خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1751

به "یورو 2020، سرمربی چک: تیمی عظیم را حذف کردیم، نتیجه بازی خود گویای همه چیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سرمربی چک: تیمی عظیم را حذف کردیم، نتیجه بازی خود گویای همه چیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید