یک منبع پزشکی در ژنو: وضعیت جسمانی بوتفلیقه بسیار وخیم است

به گزارش مجله شرقیا، در حالی که فردا (یکشنبه) مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در الجزایر به خاتمه می رسد و بوتفلیقه هنوز سناد و مدارک کاندیداتوری خود را ارائه نکرده اخباری مبنی بر وخامت حال او به گوش می رسد.

یک منبع پزشکی در ژنو: وضعیت جسمانی بوتفلیقه بسیار وخیم است

به گزارش خبرنگاران، سایت های مختلف خبری از جمله المیادین به نقل از یک منبع پزشکی در ژنو گزارش دادند، وضعیت جسمانی عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری الجزایر بسیار وخیم است، قرار بود وی تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما شرایط جسمانی او این اجازه را نمی دهد.

به گزارش رسانه ها، بوتفلیقه در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظارت امنیتی شدید واقع شده است و کسی نمی تواند از او عیادت کند.

رسانه ها گزارش می دهند، بوتفلیقه به مجتمع بیمارستانی ژنو منتقل شده نه بیمارستانی که در آن معمولا معاینات دوره ای انجام می دهد.

این در حالی است که فردا مهلت ارائه درخواست ها برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر انتها می یابد؛ انتخاباتی که قرار است ماه آوریل برگزار گردد، حال آنکه در میان تظاهرات علیه پنجمین دور از ریاست جمهوری بوتفلیقه ستاد انتخاباتی وی، مدارک نامزدی او را تاکنون به صورت رسمی ارائه ننموده است.

ستاد انتخاباتی بوتفلیقه چند روز پیش تاکید نمود، مدارک نامزدی او را روز یکشنبه ارائه خواهد نمود اما بوتفلیقه هفته گذشته به منظور انجام آزمایش های پزشکی کشور را ترک نموده و هنوز بازنگشته است.

مسؤولان الجزایر اعلام کردند، بوتفلیقه برای معاینات پزشکی به ژنو رفته اما دولت در این باره بیانیه رسمی صادر ننموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 173

به "یک منبع پزشکی در ژنو: وضعیت جسمانی بوتفلیقه بسیار وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک منبع پزشکی در ژنو: وضعیت جسمانی بوتفلیقه بسیار وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید