یک نمایش یک تجربه فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش

به گزارش مجله شرقیا، تهران (پانا) - برنامه ترکیبی یک نمایش یک تجربه به هنرجویان بازیگری و تئاتر این امکان را می دهد تا در رادیونمایش، بازی خود را محک بزنند و تجربه کسب نمایند.

یک نمایش یک تجربه فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،داریوش شهبازی از مجری کارشناسان این برنامه ضمن اعلام این مطلب اضافه نمود: مراحل حضور در برنامه به این صورت است که ابتدا هنرجوها در سامانه پیامکی یا اینترنتی رادیو نمایش ثبت نام می نمایند و سپس در صورت تائید، یک نسخه از متون نمایش های رادیویی را دریافت نموده و بعد از هماهنگی های لازم وارد فرایند تمرین می شوند.

وی ادامه داد : از لحظه تمرین تا لحظه اجرا، کارشناسان نمایش رادیویی بصورت راهنما در کنار هنرجویان حضور دارند و نکات را بصورت آموزشی در اختیار آنها قرار می دهند . بعد از تمرینات لازم، زمان ضبط نمایش معین شده و پس از آن کار به همراه تیم حرفه ای ضبط می گردد.

شهبازی اسم کرد : در حین اجرا هم نقاط قوت و ضعف هنرجویان به وسیله کارشناس برنامه آقای جهانشاه ال محمود که از پیشکسوتان رادیو هستند به آنها گوشزد می گردد که این نکات هم برای مستمعین و علاقمندان نمایش رادیویی و هم برای هنرجویان بازیگری از جذابیت های آموزشی خاصی برخوردار است .

وی در خاتمه تأکید کرد: دریک نمایش یک تجربه معمولا هنر جوها با چالش های بسیاری که مهمترین آن میزانسن میکروفن ها، هماهنگی با افکتور و تخیل بالایی که در نمایش رادیویی نیازی اصلی است رو به رو می شوند و این باعث می گردد که تجربه جذابی را باسم یک بازیگر تجربه نمایند.

یک نمایش یک تجربه به تهیه نمایندگی امیر هوشنگ کریم نیا ،

مجری کارشناسی جهانشاه آل محمود و داریوش شهبازی،صدا برداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و هماهنگی منیره مازونی، پنجشنبه و آدینه ها ساعت 16:15 از رادیو نمایش پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1747

به "یک نمایش یک تجربه فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نمایش یک تجربه فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید