28000 امضا برای رسیدگی به شرایط سربازی بازیکنان پرسپولیس

به گزارش مجله شرقیا، ابهام در شرایط خدمت سربازی چند نفر از بازیکنان تیم پرسپولیس این روز ها حاشیه زیادی برای این تیم ایجاد کرده است؛ به نحوی که حالا گروهی با راه اندازی کارزاری که تا دیروز بیش از 28 هزار نفر آن را امضا کرده اند، از رئیس سازمان نظام وظیفه خواسته اند شرایط سربازی چند بازیکن این تیم را مشخص کند. وحید امیری، رامین رضائیان و کمال کامیابی نیا بازیکنانی هستند که در این کارزار نام آن ها برده شده است.

28000 امضا برای رسیدگی به شرایط سربازی بازیکنان پرسپولیس

وحید امیری پیش تر اظهارات ضد و نقیضی درباره شرایط سربازی خود داشت. او در سال 1393 در مصاحبه ای در برنامه 90 در پاسخ به پرسش عادل فردوسی پور درباره شرایط سربازی اش گفته بود که در حال ادامه تحصیل است و به همین دلیل مشمول سربازی نشده است. اما او همین امسال و در برنامه یازده در توضیح دوران فوتبالش گفت همان سالی که به نفت مسجد سلیمان پیوسته، یعنی سال 90، از خدمت سربازی معاف شده است.

پیش از این هم بحث خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافع استقلال مطرح شده بود. تیم استقلال در پی این بود که از قانون سرباز قهرمان استفاده کند، اما حسین زاهدی، معاون اجتماعی نظام وظیفه در گفت وگویی با برنامه فوتبال برتر گفت مشکل ایجاد شده برای این دو بازیکن نتیجه مشاوره غلطی است که به آن ها داده شده است. او همچنین گفته این دو بازیکن کدام قهرمانی را در مسابقات جهانی یا آسیایی کسب کرده اند که می خواهند از قانون سرباز قهرمان استفاده کنند؟

حالا که مشخص شده این دو بازیکن استقلال برای گذراندن دوران سربازی باید به تیم ملوان بندر انزلی منتقل شوند، هواداران این تیم و تیم های دیگر لیگ برتر خواهان رسیدگی به شرایط بازیکنان پرسپولیس شده اند. در متن کارزاری که آن ها راه اندازی کرده اند، خطاب به رئیس سازمان نظام وظیفه آمده است: با توجه به موضوع مبارزه با فساد و حمایت از شفافیت در دوره رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی و با توجه به حواشی پیش آمده در مورد کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان پرسپولیس، ما هواداران تیم های لیگ برتر فوتبال از نهاد های نظارتی و سازمان نظام وظیفه تقاضای بررسی و شفاف کردن نحوه صدور کارت پایان خدمت آقایان وحید امیری، رامین رضائیان و کمال کامیابی نیا را داریم. هنوز از طرف سازمان نظام وظیفه پاسخی به این درخواست داده نشده است، اما مشخص نیست در صورتی که شرایط سربازی بازیکنان پرسپولیس بر اساس آنچه اعلام کرده اند نباشد، چه اتفاقی برای این تیم و امتیاز هایی که با این بازیکنان به دست آورده رخ خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2036

به "28000 امضا برای رسیدگی به شرایط سربازی بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28000 امضا برای رسیدگی به شرایط سربازی بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید