احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی استان از کشف 83 تن و 263 کیلوگرم روغن خام احتکار شده در شهرستان رودبار خبر داد.

احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خام در انبار شرکتی در شهرستان رودبار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس اجرا شده، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و انبار این شرکت مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 83 تن و 263 کیلوگرم روغن خام فرآوری نشده برای مصارف خوراکی در بازرسی از این انبار خبر داد و گفت: در این رابطه متهم 51 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش روغن های احتکاری کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در انتها با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1440

به "احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید