با قهوه، همواره وقت برای حال خوبت کنار بگذار

به گزارش مجله شرقیا، از آن روزهایی بود که آنقدر تو در تو و در خودم بودم که مجال نفس کشیدن هم نداشتم. از این جلسه به آن جلسه، پر از استرس و دل نگرانی بابت انجام شدن یا نشدن درست کارها. از آن روزهایی که حتی وقت نکردم یک چایی برای خودم بریزم که بی خوابی شب گذشته و فشار کاری امروز مرا از پا در نیاورد.

با قهوه، همواره وقت برای حال خوبت کنار بگذار

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام قهوه ملو، ساعت ها سپری می شدند و آخر وقت فقط از من یک خسته بی رمق مانده بود. دوست و همکاری دارم که خدا را شکر یکی از کسانی است که بی شک اگر در محیط کارم نبود، از کار و بیزینس کناره گیری می کردم و در اوج جای خود را به جوان ترها می سپردم.

آمد کنارم نشست و گفت، حال و اوضاعت چطور است؟ از صبح همچون موجودی گریز پا از این طرف به آن طرف در حرکت هستی! هر وقت هم دیدمت، خواستم بگویم بیا یک چای با هم بخوریم ولی تنهایی و سکوت را به با تو بودن ترجیح دادم. این دوستم بسیار شوخ و با نمک بود.

خیابان ولیعصر، جایی نزدیک به عطر قهوه

همان طور که با هم خیابان ولیعصر را پایین می رفتیم، بوی قهوه به مشامم خورد، چند ثانیه پرت شدم به یک حال و هوایی که خیلی وقت بود از آن یادی نکرده بودم، پرسیدم این بوی قهوه از کجا می آید؟ دلم لک زده برای یک قهوه خوب، کاش یک جایی بود حداقل یاد می دادند چگونه قهوه دم کنیم، چقدر دم کنیم! در دم کردن قهوه خیلی هوشم زیاد است!

ضلع جنوب شرقی : فروشگاه قهوه ملو

پیدا کردم، آن چیزی که می خواستی اینجاست، اینجا این فروشگاه قهوه کاری می نماید که تو هم مثل من قهوه باز بشوی! از آن قهوه بازهای حرفه ای!

عطر قهوه هایش معرکه بود، گفتم دست مریزاد، فکر کنم اینجا من را هم قهوه باز کند!

نشستیم، قهوه خوردیم، حرف زدیم.

کار هر کس نیست قهوه درست کردن؟

بی رودربایستی هر سوالی راجع به قهوه، دم کردن قهوه، انواع قهوه داری، بپرس. ملویی ها با حوصله جواب می دهند. حداقل برای تو که در گام اول به سرمی بری.

انواع قهوه داریم مانند قهوه لاته، آمریکاتو، اسپرسو، عربیکا.

رفتم و یک مشاوره عالی از آنها گرفتم، جواب تمامی سوالات را به خوبی پاسخ دادند، سوالاتی که در حد ابتدایی بود. همچنین وب سایتی هم دارند که در آن فروش قهوه، دستگاه قهوه ساز و اطلاعاتی راجع به انواع قهوه دارند.

پس از ملو

همکارم گفت هر وقت خواستی من هستم تا اینجا بیایم، البته که هر روز نمی گردد من قهوه بخورم تپش قلب می گیرم.

گفت: نترس ، یک اسپرسو می دهم حداقل وزنت را کم کند!

- اینجا همواره باز هست؟

- این فروشگاه قهوه همواره باز است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت :Melocoffee.com و اینستاگرام:instagram.com/melo-coffee این مجموعه مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 414

به "با قهوه، همواره وقت برای حال خوبت کنار بگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قهوه، همواره وقت برای حال خوبت کنار بگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید