فعالیت اثربخش جهاددانشگاهی در عرصه پزشکی؛ نتیجه کوشش جهادی و مدیریت تیمی

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاسیس آزمایشگاه جهاددانشگاهی در قاینات نتیجه مدیریت جهادی و کار تیمی و کوشش شبانه روزی است.

فعالیت اثربخش جهاددانشگاهی در عرصه پزشکی؛ نتیجه کوشش جهادی و مدیریت تیمی

محمدرضا طالبی، عصر امروز 21 بهمن ماه در آیین افتتاح مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه قائنات کرد: اکنون در دولت انقلابی فعلی، مجلس، دولت و قوه قصاییه و تمام مسئولان شهرستان و استانی با یکدیگر و در کنار یکدیگر و به صورت جهادی کوشش می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: در نتیجه این تعاملات، اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده نموده و روز به روز شاهد پیشرفت جامعه خود باشیم.

طالبی با بیان اینکه این مکان با این تجهیزات پیش بینی شده و قطعا راه اندازی آن احتیاج به پیگیری و کوشش داشته که در نتیجه این کوشش ها امروز افتتاح شد، توضیح داد: خدماتی این چنین مورد احتیاج جامعه بوده و ضروری است ولی کافی نیست چراکه مردم قاینات حق بیشتری دارند.

حمیدرضا برات زاده، فرماندار قاین نیز در این آیین با بیان اینکه مردم قاین نباید برای انجام آزمایش های کوچک مدت ها در صف بوده و یا مرکزی برای انجام امور پزشکی نداشته باشند، توضیح داد: امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: هنوز ظرفیت بیش از این هاست؛ خیران بسیار خوبی داریم و اکنون با یک کار تیمی با کوشش اثربخشی کار بزرگی صورت گرفته است؛ هرچه علم در جهان وجود دارد مورد تایید دین ماست و باید در این زمینه کارهای بسیاری انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2082

به "فعالیت اثربخش جهاددانشگاهی در عرصه پزشکی؛ نتیجه کوشش جهادی و مدیریت تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت اثربخش جهاددانشگاهی در عرصه پزشکی؛ نتیجه کوشش جهادی و مدیریت تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید