میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است

به گزارش مجله شرقیا، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشورها دارد.

میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، طاهر موهبتی امروز در جلسه کارگروه سلامت استان با اشاره به بعضی از اقدامات این سازمان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: دولت دوازدهم علی رغم کمبود منابع اقتصادی و مشکلاتی همچون تحریم، عملکرد بسیار قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا داشته است.

وی اضافه کرد: قدرت های جهانی علی رغم رای دادگاه بین المللی، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه واردات مواد غذایی و بهداشتی نیز در اقدامی کاملا غیرانسانی تحریم نموده اند.

موهبتی ادامه داد: این کشورها به رغم اختصاص بودجه های چندین میلیارد دلاری به امر مقابله با بیماری کرونا، گرفتار این بیماری هستند در حالی که میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشورها دارد.

وی ادامه داد: فراوری بیش از دو و نیم میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده در روز و خیز ایران اسلامی برای صادرات دستگاه ونتیلاتور تنها بخشی از اقدامات پیروز کشور ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1091

به "میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان سرانه سلامت در کشور ما 415 دلار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید